Ürünlerinizi kullanılmamış olmak ve herhangi bir deforme edilmemiş olması koşuluyla, tüm aksesuarları ve iade formu ile birlikte eksiksiz bir şekilde 14 gün içerisinde ücretsiz olarak iade edebilirsiniz.

 

2. İade süreci nasıl işlemektedir ?

Ürünlerinizi kullanılmamış olmak ve herhangi bir deforme edilmemiş olmasını kontrol ederek tüm aksesuarları ve iade formu ile birlikte eksiksiz olduğundan emin olunuz.

*Paketten çıkan faturanın arka kısmındaki iade formunu eksiksiz doldurunuz.

*Kapıda ödemeli alışverişlerde formun altındaki IBAN no kısmını doğru bir şekilde doldurduğunuzdan emin olunuz.

*İade etmek istediğiniz ürünü "MNG kargo" firmasına paketlenmiş şekilde üzerine 379857567 müşteri numaramızı veya DUFY BÜYÜK MAĞAZACILIK A.Ş yazarak kargo firmasına teslim ediniz.

*İadeniz bize ulaştıktan sonra öncelikle Dufy müşteri temsilcileri tarafından işleme alınacak ve yukarıda belirtilen iade şartlarına uygun olup olmadığı incelenecektir.

*İade prosedürlerine uygun olan ürünler onaylanarak 2-3 iş günü içerisinde kredi kartı ile yapılan alışverişlerde kartınıza iade edilecektir (Bu iadenin hesabınıza yansıması banka prosedürleri gereği 7-14 günü bulabilmektedir )

*Kapıda ödemeli alışverişlerinde sizden hesap numarası talep edilecek ve 2-3 iş günü içerisinde hesabınıza iade işlemi gerçekleştirilecektir. 

*Bu 2-3 günlük süre iade onaylandıktan sonra başlayacaktır.

*Anlaşmalı kargo (MNG KARGO) haricinde yapılan iade işlemlerinde kargo ücreti size ait olacaktır.

 

3. Ürünümü nasıl değiştirebilirim ?

Ürünlerinizi kullanılmamış olmak ve herhangi bir deforme edilmemiş olması koşuluyla, tüm aksesuarları ve iade formu ile birlikte eksiksiz bir şekilde 14 gün içerisinde ücretsiz olarak değiştirebilirsiniz.

*Paketten çıkan faturanın arka kısmındaki değişim formunu eksiksiz doldurunuz.

*Değişim yapmak istediğiniz ürünü MNG kargo firmasına paketlenmiş şekilde üzerine 379857567 müşteri numaramızı veya DUFY BÜYÜK MAĞAZACILIK A.Ş yazarak kargo firmasına teslim ediniz.

*Yerine almak istediğiniz ürün stoklarımızda mevcut ise değişiminiz yapılacaktır fakat talep ettiğiniz ürün stoklarımızda kalmaması durumunda müşteri temsilcilerimiz sizi arayacak ve ilgili bilgilendirmeleri yapacaklardır.

*Anlaşmalı kargo (MNG KARGO) haricinde yapılan değişim işlemlerinde kargo ücreti size ait olacaktır.